Паркот Беихаи

Паркот Беихаи



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Паркот Беихаи е империјална градина и палата во Пекинг, Кина, основана за време на династијата Лиао во првиот век од нашата ера. Оттогаш, паркот Беихаи претрпе значителни промени и реновирања, при што секоја империјална династија остави свој белег во градините. Всушност, паркот Беихаи служеше како рај за секое кинеско кралско семејство од неговото основање, вклучувајќи ги династиите Jinин, Јуан, Минг и Кинг до 1911 година.

Зафаќајќи повеќе од 69 хектари, паркот Беихаи содржи бројни историски структури и во исто време се сметаше за „јадро“ на Пекинг. Најпознатите аспекти на паркот Беихаи се островот Кионгуа со неговата иконска бела дагоба од 17 век, островот Туанченг и северниот брег со павилјони со пет змејови.

Паркот Бехаи е богат со референци за кинеската митологија, особено во врска со планините на бајките Пенлај, Јингжу и Фанџанг на кои се базира неговата структура. Многу кинески императори ги изградија своите палати во согласност со овие бајки, бидејќи треба да гарантираат бесмртност.

Посетителите на паркот Беихаи можат да уживаат не само во неговите пространи простори, туку и во многубројните будистички храмови, изложби, кралски резиденции и сали.


Паркот Беихаи

Паркот Беихаи, во центарот на Пекинг во близина на Забранетиот град, е една од највнимателно сочуваните империјални градини во Кина. Паркот го има своето потекло во династијата Лиао (907 - 1125), иако она што го гледаме денес потекнува претежно од династијата Кинг (1644 - 1911). Особено, со владеењето на царот КианЛонг (1736 - 1795), кој нарачал голем број знаменитости во паркот. Сепак, Белата Дагоба била изградена порано, во 1651 година.

Паркот Беихаи зафаќа вкупна површина од над 68 хектари, од кои околу една половина е прекрасно езеро. Со многу интересни места, паркот е омилено место за одмор или истражување - и за локалното население и за туристите.

Паркот Беихаи е одличен жив пример за древната кинеска уметност на уредени градини, со вештачки ридови, павилјони, сали, храмови и покриени коридори помешани со дрвја, ридови и езеро во хармонија на човекот и природата. Навистина, тоа е како мини Летна палата во срцето на Пекинг.

Во овој водич за паркот Беихаи, ќе направиме обиколка на сите главни локации, придружени со многу прекрасни фотографии. Исто така, разговараме за историјата на паркот и презентираме корисна мапа.


Историја на паркот Беихаи

Во почетокот на 10 век, династијата Лиао, секундарна империјална палата и остров (adeад остров) биле изградени овде, наречени Јаоју или adeад остров. Кога Jinин ги презеде властите, тие го преименуваа главниот град во ongонгду, што значи Централен главен град и изградија царска палата. Островот Qionghua (Jade Flowery) бил изграден од земја ископана од езерото, а карпите што се користеле за натрупување на ридот биле донесени од Каифенг, провинција Хенан. За време на династијата Јуан, местото беше обновено трипати, а Гуангхандијан или Палатата на Месечината каде што живееше Кублај Кан и многу други згради на палатата беа изградени на врвот на ридот. Во оваа палата Кублај Кан го прими Марко Поло. За жал, тоа беше уништено. Островот стана центар на Даду (голема престолнина на династијата Јуан) и с still уште се наоѓа во срцето на модерен Пекинг.

Династијата Минг забележа повеќе изградба и реновирање: Петте змејови павилјони и девет-змејски екран на северниот брег на езерото и многу павилјони и галерии беа подигнати во тој период. Од Белата Дагоба, посетителите можат да имаат одличен поглед на Петте змејски павилјони што стојат на спротивниот брег на езерото, со шарени фериботи што патуваат напред и назад меѓу бреговите. За време на владеењето на царот ianанлонг, изградбата траеше 30 години. Проектот вклучуваше многу други павилјони, сали и тераси што го направија паркот уште похармоничен во дизајнот.

Бела Дагоба, светилиште во форма на кромид во тибетски стил, беше подигната во чест на петтата посета на Далај Лама на Пекинг во 1651 година.

За нас

Beijingservice е турнеја во Пекинг со седиште во Пекинг и тур -оператор во Кина.


Сакам да знаете дека имавме добро искуство со вашата компанија.
Бред Мили

Поврзани со турнејата во Пекинг

Знаење за турнеја во Пекинг
#.Прашање: Кој хотел го предлагате кога планирам патување во Пекинг?

#.Одговор: Ви предлагаме хотел „Пекинг премиер“ (5 starвездички), храм „Холидеј ин“
.


Паркот Беихаи (Зимската палата)

Сместен во центарот на Пекинг, паркот Беихаи е во непосредна близина на Забранетиот град на запад, и на паркот Јаглен Хил на исток. Ги поврзува Централното Езеро и Јужното Езеро и се граничи со езерото Шичахаи на север. Паркот Беихаи има најдолга историја меѓу кинеските империјални паркови. Неговата историја, исто така, се поврзува со историјата на развојот на Пекинг како град.

Во 938 година, под оригиналното име „Белиот базен на Лотос“, паркот Беихаи иако не беше официјална палата, беше окупиран од неговиот прв царски жител, царот Таи од династијата Лиао (907-1125). За тоа време беше преименувана во Палатата Јаоју. Откако заврши династијата Лиао, династијата Jinин (1115-1234) ја презеде власта и го избра Пекинг (тогаш наречен ongонгду) како главен град, проширувајќи го и проширувајќи го целиот град во тој процес. Палатата Јаоју исто така беше реновирана и беше додадена Салата на adeад.

Од 1163 до 1179 година, царот Шизонг од династијата Jinин ја користел глината од езерото за да направи мал остров во центарот на езерото, кој го нарекол остров adeад (островот Кионгуа). Со центарот на островот adeејд, тој ја прошири палатата и ја преименува во Данинг палата. Палатата на Месечината (палатата Данинг) бил изграден на врвот на овој остров. За време на династијата Јуан (1271-1368), целата област на палатата била поправена три пати. Палатата на Месечината беше проширена и претворена во голема, луксузна палата, и тука живееше Кублај Кан (еден од императорите на династијата Јуан). Многу други згради, исто така, биле изградени на врвот на ридот (тогаш наречен Рид на долговечноста) на островот adeејд. За жал, оваа прекрасна палата се урна во 1579 година, за време на династијата Минг. Сега на Храмот на вечниот мир седи на поранешното место на оваа палата. За време на династијата Минг, уште повеќе реставрација и изградба беа направени во паркот Беихаи. На Пет павилјони на змејови и галерии беа изградени во тој период. Сепак, целата палата беше тешко оштетена за време на војната, кон крајот на династијата Минг.

Царот ianанлонг од династијата Кинг (1644-1911) се радуваше во градењето градини. Така, 44 години, од 1742 до 1786 година, тој ја надгледуваше изградбата на монументален проект. Проектот вклучуваше 126 сали, бројни сводови над портите и храмови, 35 павилјони, 25 мостови, 16 камени плочи и реновирање и реконструкција на 12 постојни згради на брегот на езерото. Потоа дојде пристигнувањето на една од најпознатите жени во кинеската историја - кралицата кукла Сикси. Таа зела многу пари што требало да бидат наменети за војската и ги искористила за реновирање на палатата. Таа дури изгради железница долга 1.510,4 метри, која започна во Кула на светлината Вермилион (во Средното Море) и заврши на Студија за чисто огледало (Студија за срце - леснотија) во паркот Беихаи. За време на династијата Кинг, паркот Беихаи се сметаше за место за рекреација на царското семејство, а потоа беше познат како Зимска палата.

Белата Дагоба

На врвот на островот adeад седи Белата Дагоба, кој е тантрички будистички споменик изграден во чест на Далај Лама. Царот Шунџи од династијата Кинг усвои тибетски свештеник Лама по име Момхан, и токму Момхан го убеди да ја изгради Белата Дагоба, а исто така и Белиот храм во 1651 година. Во 1743 година, кога Кианлонг беше император, Белиот храм беше преименуван во Храм на вечниот мир.

Белата Дагоба е висока 35,9 метри, а изградена е со употреба на цигли и камења што биле избелени во вар. Намерно нема влез во Белата Дагоба. Се вели дека црвениот амблем на површината на зградата го означува отворот, кој бил запечатен откако некои свети предмети биле складирани внатре. Исто така, се вели дека има мала кутија насликана со симбол на Таиџи скриена во внатрешноста на дагобата, и се шпекулира дека оваа кутија содржи две будистички реликвии.

Дагоба се потпира на квадратна основа изградена од огромни камени плочи, а на врвот има две бронзени чадори. Околу овие чадори висат 16 бронзени ellsвона, и секое од нив тежи околу 8 килограми.

Која е разликата помеѓу дагоба и пагода?

Дагоба е повеќекатен будистички храм или света болничка кула, која обично има непарен број катови и која обично е изградена над света реликвија или како дело на посветеност. Пагода, од друга страна, е единечна заоблена структура крунисана со златна шпица.

Тркалезен град

Кружниот град бил изграден за време на династијата Jinин (1115-1234) и бил познат по тоа што бил град во градот. Се наоѓа на јужната порта на паркот Беихаи. Опкружен е со кружен wallид висок 4,6 метри и има карактеристичен двор со сали, павилјони и древни дрвја. Првично беше островче во Базен на голема секреција (Таијечи). Формирано е од ископувањата на езерото и служело како империјална градина. Постојат две порти што водат во Кружниот град - Порта за чист приказ (Haаоџингмен) на исток и Продолжена порта за поволност (Yanxiangmen) на запад.

Зградата од најзначајно значење во Кружниот град е Сала за примање светлина (Ченггуангдијан), која била изградена за време на династијата Јуан (1279-1368) и реновирана еднаш за време на династијата Минг и еднаш за време на династијата Кинг, соодветно. Во средината на Кружниот град е 13 квадратни метри Павилјон Jade Jar, кој има син покрив и бели столбови.


Паркот Беихаи е изграден преку пет династии, вклучувајќи ги Лиао, Jinин, Јуан, Минг и Кинг. За време на владеењето на царот ianанлонг, се спроведе голем проект над 30 години, со што се воспостави сегашниот обем и шема на паркот Беихаи.

Во древна Кина, скоро сите империјални градини биле изградени со распоред „еден базен со три ридови“. Овој вид на распоред беше воспоставен според традиционалната кинеска легенда.

Се вели дека некогаш имало три магични планини наречени „Пенглаи“, „Јинџоу“ и „Фанџанг“ сместени на исток од заливот Бохаи (во легендата заливот Бохаи е именуван како „Базен Таије“). Боговите на овие планини имаа посебен вид на хербални лекови што може да им помогнат на луѓето да стекнат бесмртност. За да можат да живеат вечен живот, многу императори во феудалната ера во Кина бараа темегички планини, но не успеаја. Во тоа време, царот Чин ШиХуанг, првиот император во династијата Чин, изгради палата со голем базен и три вештачки ридови во неа за да ги имитира околностите опишани во легендата за да ја задоволи неговата желба да биде бесмртен.

Оттогаш, скоро секој император во следните династии ќе изгради кралска градина со распоред „еден базен со три ридови“ во близина на неговата палата. Паркот Беихаи е изграден со овој традиционален стил: водата на Беихаи е базенот Таије, островот Кионгуа, островот на кружниот град и островот Сишантаи ги претставуваат трите магични планини.

Паркот Беихаи зафаќа површина од 70 хектари, со над половина од таа површина покриена со вода. Целиот парк може да се подели на четири дела: Островот Кионгуа, кружниот град, областа на источниот брег и областа на северниот брег. Островот Кионгуа, распореден со сали, алпинеуми и павилјони, стои во центарот на паркот. А бела пагода, кој се издвојува на врвот на островчето, е симбол на паркот. Тоа е ламаистичка пагода висока 35,9 метри и е изградена во 1651 година. Покрај тоа, Пет-змејските павилјони и Nид со девет змејови на подрачјето на Северниот брег, исто така, има атракции што мора да се видат за посетителите.

Нашите локални експерти се секогаш подготвени да ви создадат турнеја без проблеми. Добијте автентично искуство со контакт со еден од нашите специјалисти. Добијте автентично искуство со контакт со еден од нашите специјалисти.


Парк Беихаи - историја

Паркот Беихаи или Паркот на Северното Море се наоѓа на половина километар западно од северната порта на Забранетиот град. Беихаи Паркис е еден од најпопуларните паркови во градот Пекинг. Паркот Беихаи во Пекинг е најстарата и најдобро сочувана царска градина во Кина. Таа е една од најдобрите класични градини во Кина со вештачки ридови, павилјони, сали, храмови и покриени коридори денес.

Оваа огромна империјална градина има историја од над 1.000 години. Првично бил изграден во 938 година за време на династијата Лиао (916 - 1125 година). Потоа, паркот беше поправен и изграден во последователните династии, вклучувајќи ги династиите Jinин (1115-1234), Јуан (1279-1368), Минг (1368-1644) и Кинг (1644-1911). На крајот, станува прекрасна империјална градина како што гледаме сега.

Формирањето на паркот Беихаи беше инспирирано од легендарна приказна. Се вели дека над Источното Море, имало три планини на бајките: Пенлај, Јингжу и Фангжанг. Таму живееја бесмртните и на планините можеше да се најде чудесен напиток за долговечност. Првиот император на династијата Чин, кој владеел од 211 п.н.е. до 210 п.н.е., испрати луѓе преку морето на планините, побараа напивка, така и царот Ву Ди од династијата Хан (владееше 140-87 пр.н.е.). Сепак, и двајцата не успеаја да го најдат. Копнеејќи по бесмртност, царот Ву Ди нареди да ископа големо езеро, кое го доби името Езеро Таије. Три островчиња моделирани според планините на бајките се создадени во езерото од земјата што е ископана. Островот Кионгуа го претставува планинскиот кружен град Пенлај, а платформата Сишан ги претставува Јингжу и Фангжанг.

Историјата на паркот Беихаи, кој има повеќе од 1000 години, имаше врска со развојот на градот Пекинг. Царот Јанг Ди од династијата Суи (владеел 605-617) имал езеро со обем од повеќе од десетина ли (1 ли е еднакво на 547 јарди) изградено во близина на неговата палата во Луојанг, провинција Хенан.

Во династијата Лиао, основана од Киданите од север, го направи Јанџинг (сега Пекинг) нејзин секундарен главен град во 938 година. На североисточното предградие на градот, имаше огромно езеро наречено " Златно Море. " Тоа беше езерото што требаше да стане езерото Беихаи.

Откако династијата Jinин го истера Лиао и го презеде Пекинг, Јанџинг беше преименуван во ouуду. Од 1163 до 1179 година, царот Ши Зонг од династијата Jinин го изградил островот Кионгуа. И царот нареди да се изградат вештачки ридови и пештери. И, исто така, ја изгради палатата Данинг во Јаоју Ареар (паркот Беихаи). Оттогаш, Беихаи стана империјална градина што можеме да ја видиме денес. По династијата Jinин, Беихаи стана јадро на Пекинг.

Во династијата Јуан, Кионгдао бил проширен три пати и бил преименуван во ридот Ваншу (долговечност). Канот примил дипломати од предната страна, одржувал церемонии во празнични прилики и издавал декрети од таму.

Во династијата Минг, Беихаи повторно беше проширен и реконструиран, но тој остана распоредот во династијата Јуан. царот Ксуанжонг од династијата Минг се прошири до Хил на долговечноста и тој го поврза островот со нови дополнувања направени од династијата Минг, вклучително и работилница за дакситијанци (големо западно небо) за печатење будистички сутри, сала Таишу (долговечност), Пет-змејски павилјон и девет-змејски екран на северниот брег на езерото. Во династијата Кинг, Беихаи исто така беше проширен и реконструиран многу години. И многу храмови и павилјони беа изградени во тоа време. Денес, Беихаи изгледа многу исто како и во времето на владеењето на царот Киан Лонг.

Пред Беихаи да биде отворен за јавноста во 1925 година, тој беше затворен повеќе од 10 години поради револуцијата на политиката во Кина.


Парк Беихаи - историја

Паркот Баихаи се наоѓа во областа Ксиченг и има историја повеќе од 1.000 години. Овој парк е изграден преку пет династии, Лиао (916-1125), Jinин (1115-1234), Јуан (1271-1368), Минг (1368-1644) и Кинг (1644-1911). И покрај тоа што беше кралска градина, таа останува грандиозна со навестување на исклучителна елеганција. Зафаќа површина од 69 хектари (171 акри), со над половина покриена со вода. Целиот парк може да се подели на четири сценски области: островот Кионгуа (Цветниот остров adeад), Кружниот град, областа на источниот брег и областа на северниот брег.

Островот Кионгуа, густо распореден со сали, карпи и павилјони, стои во центарот на паркот. Храмот Јонган (Храм на вечниот мир) е најголемиот градежен комплекс кој се состои од неколку сали, камбанарија и тапан кула. Храмот порано бил место за обожување на императорите и нивните царички. Белата пагода што се издвојува на врвот на островчето е симбол на паркот. Оваа ламаистичка пагода, висока 35,9 метри (117,8 стапки) е изградена во 1651 година, каде што се поставени будистички предавања, сад за милостина и остатоци од сарира од телото на Буда. Западно од храмот се салите и павилјоните каде што императорите на династијата Кинг се одмараа, разговараа за официјални работи или се забавуваа. На север од островчето, има двоспратен коридор кој нуди широк поглед.

На југоисток од паркот, Кружниот град е опкружен со wallид и всушност е извонредна градина. Салата Ченггуанг со жолти застаклени плочки и зелени застаклени стреа е доста достоинствена. Императорите на династијата Минг (1368-1644) гледаа огномет на неа. Од династијата Кинг, таа е претворена во будистичка капела. Во главната сала е сместена статуа на Буда, изрезбана од цело парче бел жад. Пред салата Ченггуанг, има павилјон со поставен огромен сад за вино. Урната е врежана со змеј во облак и морски коњ на бранови, што некогаш го користел за складирање на виното од Кублај Кан, првиот и храбар император на династијата Јуан. И бор и чемпрес се околу 700

Стара 800 години, па вреди да се погледне одблизу.

Што се однесува до областите на банките, источниот брег ужива мир, додека северниот брег е преполн со вештачки градби. Она што е најзабележително на источниот брег е прекрасен двор скриен во дрвјата. Дворот е изграден како поранешна резиденција на императори во династијата Кинг. Традиционалните згради беа детално дизајнирани, со чист базен во центарот.

Пилула за абортус каде можам да ја купам

На подрачјето на северниот брег, Пет-змејските павилјони и Wallидот на девет-змејови се задолжителни посети за посетителите. Се вели дека Пет-змејските павилјони се местото каде што царевите оделе на риболов и уживале во светлата месечина. Петте павилјони се поврзани со сигмат мост, кој наликува на пливачки змеј кога се гледа од далечина. Обоениот застаклен павилјон е верска зграда и прилично блескава атракција. Има светло -жолт покрив и 1.376 мали статуи на Буда изработени од обоена глазура се врежани на надворешниот wallид. Wallидот Девет-змеј, изграден во 1756 година, е најделикатниот од трите преживеани кинески nineидови од девет змејови. Theидот, долг околу 27 метри (89 стапки) е инкрустиран со обоена глазура и има девет живописни змејови кои играат со бисери од двете страни.


Водич за патување во Кина

Парк Беихаи(Кинески: 北海), во центарот на Пекинг во близина на Забранетиот град, е една од најстарите и автентично зачувани империјални градини во Кина. Паркот Беихаи има историја од над 1.000 години. Паркот Беихаи постоел низ династиите Лиао, Jinин, Јуан, Минг и Кинг.

Воведување на паркот Беихаи

Паркот Беихаи зафаќа вкупна површина од над 68 хектари, од кои половина е езеро. Со многу интересни места, паркот Беихаи е омилено место за одмор или истражување - и за локалното население и за туристите.

Паркот Беихаи е одличен жив пример за древната кинеска уметност на уредени градини со вештачки ридови, павилјони, сали, храмови и покриени коридори помешани со дрвја, ридови и езеро во хармонија на човекот и природата. Навистина, паркот Беихаи е како мини Летна палата во срцето на Пекинг.

Во овој водич за паркот Беихаи, ќе направиме обиколка на сите главни локации, придружени со многу прекрасни фотографии. Исто така, разговараме за историјата на паркот и презентираме корисна мапа.

Историја на паркот Беихаи

Рано во 10 век, династијата Лиао создаде секундарна империјална палата на местото на сегашниот парк Беихаи. Езерото е додадено за време на династијата Jinин. Земјата отстранета за изградба на езерото беше искористена за создавање три острови. Двајца се приклучија на блиското земјиште со текот на времето, но главниот останува во сегашниот парк Беихаи.

Во 13 век Монголите го освоиле Jinин и ја основале династијата Јуан (1279-1368). Првиот цар на Јуан, Кублај Кан, го прошири местото на паркот Беихаи и го направи центар на ДаДу („Голем главен град“), главниот град на Јуан (денешен Пекинг). Кублај Кан живеел во денешниот Кружен град на паркот Беихаи.

Кога градот Пекинг беше поставен во неговиот сегашен план (1406 - 1420 н.е.) за време на владеењето на царот Минг ЈонгЛе, паркот Беихаи беше реконструиран. Продолжи да функционира како градина за задоволство на царското семејство. Езерото беше проширено и претворено во централниот дел на овој прекрасен и класичен пример на кинеска градина. Сепак, примарната империјална палата - тука под династијата Јуан - оттогаш требаше да биде новосоздадениот Забранет град.

Повеќето од зградите што сега стојат во паркот Беихаи се изградени за време на владеењето на царот КианЛонг (1736-1796) за време на династијата Кинг (1644 - 1911). Тоа беше императорот ianианЛонг кој ги додаде Петте змејови павилјони и девет змејски екран.

Во 1651 година, Белата Дагоба, будистичка кула во тибетски стил (и познатото обележје на паркот Беихаи и Пекинг), била подигната по предлог на познатиот тибетски свештеник Лама по име Наомухан. Царот на Кинг Шун hiи се согласи со овој проект како гест на посветеност на будистичката вера - и од желба за единство меѓу различните националности на Кина.

Денес паркот Беихаи

Паркот Беихаи за првпат беше отворен за јавноста во 1925 година и во 1961 година беше едно од првите важни културни локалитети што беше ставено под државна заштита.

Тибетскиот стил Бела Дагоба, изградена во 1651 година, на островот adeаде (ionионгуа) е обележје на паркот Беихаи и Пекинг.

Градините на паркот Беихаи се делумно моделирани според стилот на јужна Кина. Значи, соодветно, чадори од хартија во јужна Кина се продаваат за заштита од топлината на сонцето во лето.

Паркот Беихаи е популарно повлекување за многу локални граѓани. Тоа е место за разладување и одмор во лето, а во зима станува едно од најголемите лизгалишта во градот.

Јужната порта на паркот Беихаи е само половина километар западно од северната порта на Забранетиот град.

Династијата Кинг и Белата Дагоба

Кружниот град е веднаш внатре во главната јужна порта и е првата станица на нашата предложена рута низ паркот Беихаи.

Во текот на поголемиот дел од својата рана историја, паркот Беихаи беше тесно поврзан со неговиот кружен град. Кружниот град (Туан Ченг) беше во центарот на стариот град на династијата Јуан. Првично беше на еден од трите острови на езерото, но овој остров подоцна се приклучи на копното во близина.

Однадвор, всушност, изгледа како град со големина на кукла опкружен со висок wallид долг 276 метри. Theидот опкружува платформа висока 4,6 метри која делумно гледа на езерото Беихаи. На оваа платформа не се само сали и павилјони, туку и векови стари борови и чемпреси. Кружниот град зафаќа површина од 4.553 метри квадратни.

Главната структурна атракција е Салата за примање светлина (ChengGuangDian) чија архитектура е исклучително разработена и уникатна, дури и во Кина. Има квадратна платформа напред и покрив од неколку нивоа на летачки стреи. Сите греди и летви на салата се прекрасно насликани, со позлатени спирали. Покривот е покриен со жолти застаклени плочки и остри со зелени застаклени плочки.

За време на династијата Минг, царот сакал да доаѓа тука да гледа огномет. За време на династијата Кинг, таа била претворена во будистичка сала.

Во одмор, задниот дел на салата Ченг Гуанг, се наоѓа статуа висока 1,5 метри на седиште Буда, извајана од едно парче чисто бел жад. Некои историчари тврдат дека оваа сјајна реликвија била увезена од Бурма за време на владеењето на императорот Гуанг Ксу, веројатно подарок од бурманските монаси. Круната и облеката се изработени од златна фолија инкрустирана со црвени и зелени скапоцени камења. Нејзината лева рака носи гасови направени со мечеви - резултат на грабежот на војниците на Осумте сили на сојузничките сили кои го нападнаа Пекинг во 1900 година.

Друго богатство овде е древна тегла врежана од едно парче црна / темно зелена жад. Со дијаметар од 160 см и височина 70 см и тежина од 3,5 тони, теглата е врежана со водни дизајни по целата нејзина површина - змејови, морски коњи и риби се сликани како скокаат и ромуваат во бранови што се тркалаат. Записите велат дека теглата е направена во 1265 година. Се верува дека царот Јуан Кублај Кан (Ши Зу) чувал вино во неа за да ги прослави победите во војната.

Кога паднала зградата на палатата во која се наоѓала теглата, теглата исчезнала и некако паднала во рацете на таоистичките свештеници кои ја користеле како тегла за мариноване. Само кога императорот ianианЛонг ја започна својата реконструкција на паркот Беихаи, теглата беше лоцирана и вратена, за да се стави во павилјон во центарот на кружниот град, каде што се наоѓа денес.

Две борови дрвја во кружниот град заслужуваат внимание. На едниот му беше доделена титулата „Маркиз на сенката“ од царот КианЛонг затоа што му даде сенка во топлината на летото. Порано во форма на чадор, дрвото загуби две гранки кога беа оптоварени со силен снег во 1959 година. Реквизитите се поставени под сите преостанати гранки.

Има и бор со бела кора, кој се извишува на 25 метри во небото. Како и „маркизот“, стар е околу осумстотини години. Царот ianианЛонг го нарече ова дрво „Бело ограбен генерал“.

Само мали делови од оригиналниот Кружен град остануваат денес. Плочата ни кажува за повеќе деструктивни настани, од кои последниот беше инвазијата на 8 -те европски сили во 1900 година како казна за кинеската наметливост и еманципација - реакција на Боксерскиот бунт.

Сепак, Белиот Буда што беше оштетен во тој настан с still уште е во кружниот град. Заинтересираните посетители можат да го видат изложено, заедно со древната темно зелена тегла од жад, за која се вели дека била дел од дворските работи на Кублај Кан.

Островот adeејд(Кинески: 岛)

Ридот на островот adeејд е покриен со статуи, сали и павилјони, порозни карпи со чудна форма, камени стели и плочи, сите уметнички уредени и уредени. Постојат многу ликвидациски патеки што ги поврзуваат различните локации.

Оваа бронзена статуа на бесмртна стои на северната падина на ридот, држејќи чинија за роса. Подигната е во 18 век за да се собере роса за подготовка на лекови за кралското семејство.

С Still уште видливи на многу камења се песни и други литературни скапоцени камења врежани по големиот восхитуван ракопис на царот Киан Лонг, чија поезија и калиграфија се добро познати по својата убавина.

Островот adeејд е поврзан со јужниот брег на езерото со камен мост, кој е еден од ретките преостанати структури на династијата Јуан.

Постои втор камен мост од островот до источниот брег.

Храмот ЈонгАн(Кинески: 永安 寺)

По преминувањето на мостот Јонг на островот, поминете низ шарената порта пред вас и влезете во храмот Јонг'Ан Лама, кој воодушевувачки води по ридот преку голем број сали и дворови, додека не стигнете до Шајин Павилион и Белата Дагоба (опишано подолу) На

Храмот ЈонгАн води по јужната падина на ридот на истата оска север-југ како и павилјонот ШанЈин и Белата Дагоба. По theвона и тапани кули во близина на влезот стои FaLun сала. Салата Шенгју и салата Пуан формираат тибетски храм понатаму по ридот.

Павилјон на добротворниот глас(Кинески: 善 因 殿)

Минатиот храм Јонг'Ан на врвот на ридот се наоѓа павилјонот ШанЈин, непосредно пред Белата Дагоба.

Белата Дагоба(Кинески: 白塔)

Седи на врвот на ридот на островот adeејд, познатата Бела Дагоба е ремек -дело на будистичката уметност од 16 век.

Дагоба се разликува од попознатата пагода по форма. Додека пагода е повеќекатна пирамидална кула, дагоба е единствена заоблена структура на врвот со врв и крунисана со златен врв - позлатена топка во форма на пламен. Четиринаесет бакарни bвона висат од неговата бакарна крошна.

Белата Дагоба во паркот Беихаи е висока 35,9 метри. Изградена е од тула и камен обелеена со вар. Нема влез, но интригантна можност е црвениот амблем на телото на кулата да биде отвор што бил запечатен кога кулата била завршена. Се верува дека тибетските будистички списи, наметките Лама и други свети предмети се чуваат внатре. Сутри на тибетски јазик се врежани во внатрешноста на предната порта.

Кулата нуди прекрасен поглед над градот. Посетителите можат да видат од тука Петте змејови павилјони што стојат на спротивниот брег на езерото, со шарени фериботи што патуваат напред и назад меѓу бреговите. Директно на југ е тивкиот (без пристап до јавноста) ZhongNanHai (Централно и Јужно Езеро) - две соседни езера кои сега се дел од терените во кои се сместени седиштето на Генералниот комитет на Кинеската комунистичка партија и Државниот совет.

На југоисток може да се видат жолти покриви и buildingsидови од вермилион на Забранетиот град. Јасно видливи директно северно од Забранетиот град се петте павилјони распоредени долж врвот на ридот ingингшан, кој служеше како параван за Палатата.

Долгиот коридор(Кинески: 游廊)

Оваа патека долга 300 метри, обоена со бои е извонредна по тоа што има горна палуба. На средината на овој коридор се Rippling Water Hall, Tranquility Study и ресторанот FangShan.

На секој крај од Долгиот коридор има камена порта.

Ресторан ФангШан(Кинески: 餐厅)

Fangshan Rcstaurant е ресторан за империјална кујна, сместен во античка зграда. Може да се пофали дека ги нуди најдобрите империјални дворски јадења во градот - јадења и печива базирани на рецепти од царските кујни Кинг.

Паркот Беихаи има голем број други места за јадење или пиење чај.

Комора за читање класици(Кинески: 古楼)

По истражувањето на долгиот коридор на островот, вратете се на јужната страна со западната патека. Ова ќе ве одведе до Комората за читање класици.

Ова е сала со отворен покрив, во форма на вентилатор, со колекција од 495 стели со натписи на познати кинески калиграфи од третиот век. Claimе го бара вниманието на loversубителите на калиграфијата со часови.

Сала hiижу(Кинески: 智 珠 殿)

Оваа сала се наоѓа на источната страна на островот Кионг со цик -цак -патеки и древни дрвја. ZhiZhu Dian („Светла бисерна сала“) може да се најде со качување по скалите по ридот (оние од десната страна) што ќе ги видите кога сте во близина на источниот мост. Треба само да одите нагоре околу 1/3 од патот. Салата се наоѓа на висока „полумесечина“ полукружна основа од тули. Одете по скалите од десната страна. На дното на скалите, свртени кон источниот мост до островот Кионг, стои голема шарена порта.

Источна живописна област(Кинески: 东岸 景区)

HaoPuJian(Кинески: 濠 濮 间)

At the north end of the eastern scenic area - just before you reach the north gate - is HaoPuJian. This is a 'garden within a garden'. Hao and Pu were the names of two rivers in ancient China.

The great philosopher Zhuang Zi stood by the Hao River and said to HuiShi, "Fish jump out and they are very happy." HuiShi replied, "You are not a fish - how do you know the fish are happy?" Zhuang Zi responded : "You are not me. How do you know I do not know the fish are happy?" This garden was built in memory of Zhuang Zi's remarks.

Created in 1757, the 22nd year of Emperor QianLong's reign (Qing Dynasty), HaoPuJian (Carefree Garden) is designed for tranquility, relaxation and admiring nature.

It is enclosed on three sides by small, tree-covered hills.

Other structures include the Palace Gate (Gong Men), Room for Viewing Clouds (Yun Xiu Shi) and Room for Admiring Flowers.

There are three waterside pavillions, zigzagging bridges and covered walkways winding around the hills and ponds.

With its serenity and ever-changing scenes as one wanders, HaoPuJian is famed as a 'garden within a garden'.

During the Qing Dynasty the emperor and his wives often came here to watch fish and Emperor QianLong here gave banquets to high court officials.

After, continue north towards the North Gate.When you nearly reach the North Gate, turn west to the north-west scenic area where there are many places of interest.

The Peaceful Heart Garden(Chinese: 静心斋)

Originally built during the Ming Dynasty, it was enlarged in 1759 and again in 1885. It is also known as the 'Minor Garden of Emperor Qian Long'. It covers an area of 8,700 square metres.

JingXinZhai is a classical design combining the private garden style of the south and the imperial garden style of the north.

Lotus and water-lilly ponds, covered walkways, rock gardens, hills and tunnels, stone bridges, galleries and pavilions fill this beautiful area.

There is also a charming tea house set in a pavillion over the water.

It is easy to miss the entrance to this area it is flanked by two shops opposite a small-boat harbour.

Heavenly King Temple(Chinese: 天王殿)

First built in the Ming Dynasty, Heavenly King Hall was originally the place where Buddhist scriptures were translated and printed. The site was expanded in 1759 to become a complete set of temples. The main halls in TianWang are the Bell Tower, Drum Tower, DaCiZhenRu Hall, Glazed-Tile Tower and Heavenly King Hall.

Also known as 'Xi Tian Fan Jing' (Western Paradise Hall), it was a Zen Lama temple during the Ming Dynasty (1368 - 1644).


Archway in front of Heavenly King Temple.


Entrance to Heavenly King Temple.

DaCi ZhenRu Hall(Chinese: 大慈真如殿)

DaCi ZhenRu Hall is special in being made entirely from NanMu wood. It has a beautiful unpainted appearance - and the enchanting fragrance from the wood often makes visitors linger. It is one of the finest examples of Ming Dynasty (1368 - 1644) architecture still standing.

The Nine Dragon Screen(Chinese: 九龙壁)

The dragon screen in Beihai Park is one of the three famous screens in China. It was constructed in 1756 during the Qing Dynasty (1644 - 1911).

Uniquely, there are two sides to this glazed-tile screen, which is 5 meters high, 27 meters wide and 1.2 meters thick. The two sides are identical each has nine dragons sculpted in relief in five colors. It's said that there are 633 dragons in total.

The dragons are depicted frolicking in clouds above the sea. Two centuries of exposure to the elements have failed to alter the colors or lustre of this magnificent work of art.

The digit 9 is the highest value digit and associated with heaven and the emperor. The power of the dragon also symbolises the emperor.

The Five Dragon Pavilions(Chinese: 五龙亭)

These charming pavilions with pointed roof-tops and upswept eaves extend out over the water and are interconnectcd by zig-zagging stone bridges.

The pavilions were constructed during the Ming Dynasty in 1602, the 13th year of Emperor WanLi.

The middle pavillion is the largest and, unlike the others, it has a circular upper roof. It is known as 'Long Ze Ting' (Pavilion of Dragon Benevolence).

In the past, the emperor and his consorts would come here to fish, watch fireworks, or admire the moon over Jade Island.

This is a popular spot for locals to play music and sing in many different styles, often with traditional instruments. Sometimes two or three of the pavilions are alive with music simultaneously!

ChanFu Temple and Garden(Chinese: 阐福寺和花园)

This inner garden has many exotic flowers and shrubs of medicinal value. A number of special displays are created throughout the year.


The entrance to ChanFu Temple and the botanical garden.


Part of a large glazed pot near the entrance to the Botanical Garden.

This is where the Ten Thousand Buddhas Tower (WanFoLou) once stood. It was stripped of all the goldfoil Buddha statues when the eight imperialist powers invaded Beijing in 1900. The tower itself in time began to lean and was eventually demolished.

The Temple of Extreme Happiness(Chinese: 极乐世界)

Emperor QianLong built the buddhist GuanYin Hall for his mother - to pray for her happiness and longevity.

The hall and gates occupy an area of 1,260 square meters and the whole is surrounded by water. In each compass direction there is an archway of glazed tiles. It is the largest palatial hall in the style of a square pavilion in China.

Inside the amazingly spacious, high roofed hall is a sculpture of Mount Sumeru. On the hill are statues of GuanYin (a Bodhisattva) and the 800 Arhats. The inscription of 'Extreme Happiness' behind the hill is in the handwriting of Emperor QianLong.


GuanYin Hall, with the southern bridge in the foreground.

Boating on BeiHai Lake(Chinese: 在北海划船)

Now that you have completed our suggested route through BeiHai park, you might decide to hire a small boat and set out on the lake.

Or take a relaxing ferry boat ride back to Jade Island (near the main south gate). From here you can walk to JingShan park or the Forbidden City. Remember that the Forbidden City closes about 5pm and is very large. JingShan park, however, stays open into the evening (as does BeiHai).


Large boats travel to and from the island to the north west scenic area.

Or perhaps exit from the north gate, cross the road and explore the QianHai area.

Map of BeiHai Park

Beihai Park is composed of TuanCheng (Circular City), JiongHua (Jade) Island, Eastern Shore Scenic Area and Northwestern Shore Scenic Area.

The park occupies an area of 70 Hectares this incldes a beautiful 39 Hectare lake. The name BeiHai means 'north lake'. The lake itself has the name TaiYe.

Within the garden, pavillions, temples and courtyards nestle amid beautiful scenery of lakes, hills and trees.

QiongHua island is connected to the rest of the park by two stone bridges - one in the south and one in the east. There is also a ferry boat link with the north-west corner of the park. There are also three places to hire a small pleasure boat (indicated by a small blue boat on the map).

To the north of BeiHai is ShiChaHai (QianHai and HouHai) and to its east is JingShan Park. The Palace Museum (Forbidden City) is to the southeast.


Beihai Park

Вовед
Beihai Park located in the center of Beijing City, which is a public park and former imperial garden.
It was first built in the 11th century, it is among the largest of all Chinese gardens and contains numerous historically important structures, palaces, and temples. The Beihai Park, as with many of Chinese imperial gardens, was built to imitate renowned scenic spots and architecture from various regions of ChinaThe structures and scenes in the Beihai Park are described as masterpieces of gardening technique that reflects the style and the superb architectural skill and richness of traditional Chinese garden art.
In 1925, the place opened to be a public park. It is also connected at its northern end to the Shichahai.It is one of the most famous and beautiful parks in Beijing, Beihai is also one of the earliest examples of Asian-style gardening in the world.Beihai park is one of the oldest and best-preserved imperial gardens,

Историја
The history of Beihai Park can dated back to 1000 years ago,had something to do with the development of Beijing City.
It was founded by Qidans from the North in the Liao Dynasty, and Yanjing( present Beijing) became the secodary capital in 938.On the northeastern outskirts of the city, there was a vast lake called the "Golden Sea." It was the lake that was to become Beihai Lake.

In 1179, Emperor Zhangzong of the Jin dynasty had a country resort built northeast of Zhongdu, the Jin capital, located in the southwestern part of modern Beijing. Taiye Lake was excavated along the Jinshui River and Daning Palace was erected on Qionghua Island in the lake.

In the Yuan Dyansty, during the regin of Kublai Khan,the Qionghua island was redesigned by various architects and officials.Taiye Lake was enclosed in the Imperial City of Yuan's new capital Dadu

After the Ming dynasty moved its capital to Beijing, construction on the existing Imperial City began in 1406. At this time, the Taiye Lake were divided into three lakes by bridges, Northern Sea (Beihai,北海), Central Sea (Zhonghai,中海) and Southern Sea (Nanhai,南海). The lakes were part of an extensive royal park called Xiyuan,which means western park in the west part of the Imperial City, Beijing.

Before Beihai was opened to the public in 1925, it had been closed for more than 10 years for the revolution of China politics.

Highlights of Beihai Park
White Pagoda: The White Pagoda or white tower with 40-meter in high.Standing on the highest point on Jade Flower Island, built to honour the visit of the 5th Dalai Lama in 1651. Its body is made of white stone. Sun, moon and flame engravings decorate the surface of the tower.It was destroyed by a earthquake in 1679 and rebuilt in the following year.Inside the structure are Buddhist scriptures, monk's mantles and alms bowl, and the bones of monks.

Five-Dragon Pavilions: To the southwest of the Nine-Dragon Screen lies the Five-Dragon Pavilions - five connected pavilions with spires and pointed upswept eaves. From a distance, they appear together like a huge dragon. Built first in 1602 and repaired several times in Qing Dynasty, these five pavilions, half over the water, stand on the north bank of the lake opposite the Jade Flowery Islet. There are many exquisite carvings and paintings on the girders and pillars of the pavilions which make the Five-Dragon Pavilions a delightful place for the royal members in ancient China to relax and appreciate the natural beauty.

Nine Dragon Wall: A Nine-Dragon Wall or Nine-Dragon Screen is a type of screen wall with reliefs of nine different Chinese dragons. Such walls are typically found in imperial Chinese palaces and gardens.The Nine-Dragon Wall lies north of the Five-Dragon Pavilion. It was built in 1402 and is one of three walls of its kind in China. It is made of glazed bricks of seven-colors. Nine complete dragons playing in the clouds decorate both sides of the wall.


The Round City:
A spacious building with a double-eaved roof made of yellow glazed tiles bordered in green. Inside there is a 1.6 m tall Buddha presented to the Guangxu Emperor of the Qing dynasty by a Khmer (Cambodian) king. It is carved from a single piece of pure white jade inlaid with precious stones. The Eight-Nation Alliance damaged the statue's left arm in the Battle of Beijing in 1900.


Информации
Admission Fee: CNY10 for peak season, CNY5 for low seasonCNY10 for Qionghua Island and CNY5 for Big boat dock.
Opening Hours:
6: 00-22;00(Qionghua Island 8:30-18:00 Big boat dock 9:00-18:00 Samll boat dock 9:00-18:00)
Time for Visit:3 часа

How to get to Beihai Park
Bus Route:
1. Take bus 5, 101, 103, 109, 124, 128 or tour bus 1 or 2 and get off at Beihai Station.
2. Take bus 3, 13, 42, 107, 111, 118, 612, 701 or tour bus 3 to Beihai Beimen (North Gate of Beihai Park) Station.
Metro Route:
Take Subway Line 6 and get off at Beihai Bei Station. Go out from Exit B and walk 5 minutes east to get to the north gate of the park.


Beihai Park

Located in downtown Beijing, to the northwest of the Forbidden City, Beihai Park, literally the Park of Northern Sea, was the northern section of a vast north-south artificial waterscape built for the imperial family in the 11th century. With a history of nearly 1,000 years it is one of the oldest and best preserved imperial gardens in China. It is celebrated at home and abroad for its rich and assorted cultural heritage, unique gardening art, and beautiful lakes and mountains.

Distant view of the white pagoda, a Lamaist stupa built in 1651 and today the iconic monument of the Beihai Park [Photo/VCG]

The park was built to match the fairyland described in the ancient Chinese myth The Queen Mother of the West (Xi wangmu zhuan). It was built in open country a pond later formed after the natural southward shift of the Yongding River. Following expansion and reconstruction in the Liao, Jin, Yuan, Ming, and Qing dynasties (916-1911), the present garden gradually took shape.

A succession of five pavilions in different architectural styles dated to 1602 along the north bank of the Taiye Lake [Photo/IC]

During the Liao, Jin, and Yuan dynasties (916-1368), Beihai Park was the detached palace of the rulers, while during the Ming and Qing dynasties (1368-1911) it was further exploited as an imperial garden in accordance with Beijing's status as the capital city after the 15th century. Its layout follows traditional gardening theory: man-made isles are built in the water and connected to the shore by bridges and dikes. Buildings and scenic spots are arranged both on the isles and along the shore. The park's 3.9 square kilometers of water accounts for more than half of its total area of 7 kilometers, a blending of land and waterscapes.

The vast scale of the park demonstrates the grand aura of the imperial family in dynastic China [Photo/IC]

The garden was designed following the principle "one pool containing three fairy isles" described in the myth - the pool known as Taiye (lit. the great liquid), accommodating three fairy isles as the Penglai, Fangzhang, and the Yingzhou. The Jade Flower Isle (Qionghua dao) and the Round City (Tuan cheng) in the park and the Xishan Terrace further to the south of the water (today within the administration of Zhongnanhai) respectively symbolize the three fairy isles. The entire vast water surface is simply and boldly named Taiye Lake.

Aerial view of the Jade Flower Isle ( Qionghua dao) in the Taiye Lake [Photo/VCG] A garden inside Beihai Park[Photo/IC]

The whole garden is centered by the lake, with the Jade Flower Isle as the centerpiece. Other scenic areas include the northern shore, the eastern shore, and the Round City. There are four gates in the east, west, north and south. Among the well-arranged architectural figures the Nine-dragon Glazed Screen, the Ravine of the Hao and Pu Rivers (Haopu jian, a garden inside the park), and particularly the Jade Flower Isle are the park's crowning jewels and most express the delicate beauty of a Chinese imperial garden.

A view of the building roofs behind the flowering branches on the Jade Flower Isle ( Qionghua dao) [Photo/IC] The Nine-dragon Glazed Screen, a symbol of imperial power, is one of the three most renowned screens of its kind in China. [Photo/IC]

The history of Beihai Park can be traced back to the Khitan Liao Dynasty, when the emperor Yelv Deguang (r. 938-947) set the auxiliary capital at Yanjing (south of today's central Beijing) in 938. He commissioned the temporary dwelling palace Yaoyu at the White Lotus Pond (today's Taiye Lake) in the northeast of the city, and the Mansion of Great Chill (Guanghan gong) on top of the present-day Jade Flower Isle.

The white stupa stands at the site of the Mansion of Great Chill [Photo/IC]


Погледнете го видеото: Паркот пред судот, место за 15 минути одмор #park